Quarantine.

Fy vad tråkigt det är att vara sjuk, framförallt att vara ensam och sjuk.
Nu har jag varit isolerad här i lägenheten i två dygn och det känns...... hemskt! Jag vill göra saker! Jag vill ut!
Jaja, huvudsaken är att jag hinner bli frisk tills på måndag, då börjar nästa kurs.
Vi har haft en kurs som har varit samma för alla som började den här terminen(läkare, sjukgymnaster, arbetsterapeuter och vi)så nu ska vi äntligen få börja med det som är specifikt för just vårt program och framförallt så kommer vi få umgås mer med de som går i klassen.

Som instängd har jag hunnit tänka på saker. Typ att jag vill att det ska bli varmt och behagligt ute, snölöst.
Jag vill börja springa ute och hitta ett bra gym här i Linköping. Jag har två ställen som jag väljer emellan, det ena ligger jättenära mitt hem och det andra har jag fått en hel vecka med gratis träning ifrån. Tjoho!
Nu känns det dessutom som om jag vill börja blogga mer igen. Det är kul att se tillbaka på vad man gör.
Note to self: Måste styra upp min blogg. Den ser förjävla tråkig ut. Någon dag. Kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0