Linköping.

Solen lyser ute, jag har tvättat både kläder och duntäcke och nu sitter jag här med en ansiktsmask och ska snart ta ett bad. Jag har hunnit gå till Ica för att kassera in alla ingredienser som krävs för att laga fajitas, GRATIS. Tack Ica Student för att ni ger mig mat gratis! Tjejen i kassan blev sjukt förvånad när allt var gratis. Måhåhå!
Nu har jag ju flyttat till min egen lägenhet med hjälp av mamma. Vi kom hit till Linköping förra lördagen med alla grejer, kånkade upp alla saker(fyra trappor utan hiss)från både Stockholm och Norrköping. På söndagen hann vi också med en sväng till Ikea för att köpa lite saker som fattades.

Iallafall tvättade jag i tvättstugan för första gången någonsin. Jag drömde till och med mardrömmar om att jag skulle råka låsa in nycklarna i tvättstugan och bli utelåst ur lägenheten för all evigheeeeeeet!! Men jag klarade av att inte låsa in nycklarna, tvätta all tvätt och torktumla mitt duntäcke. Torktumlare är en ganska bra uppfinning faktiskt.

Imorgon har vi sittning på kvällen så idag ska jag bara ta det lugnt, laga fajitas och småfixa här i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0