Att vara pigg.

Typ, det senaste året har jag kunnat sova när som helst, särskilt när jag "ska" sova på kvällen. Pang, släck, sömnen infinner sig. De senaste dagarna har dock något ballat ur, jag är sjukt pigg och kommer på tusen grejer att göra istället för att sova. Sjukt irriterande.

Idag åt vi lunch ute i solen, jag cyklade utan vantar och var på intervju. Imorgon är det halvdag i skolan och innan det ska jag fixa med lite grejer här hemma, på onsdag åker jag nämligen hem och ska ha med mig lite blandade saker. Det ska verkligen bli kul att komma hem och träffa både lite släkt och vänner, fira PÅSK.

Nu ska jag se nästsista(tror jag?)avsnittet av The Walking Dead och hoppas på att jag somnar snart.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0