Ett enda ord.

SÅ, BLOGGEN.
Nu har jag ÄNTLIGEN styrt upp ett träningskort. Imorse körde jag ett pass innan skolan, så sjukt najs att träna på morgonen. Vilken energi man fick! Som någon slags välkomstgrej får man som ny medlem en PT-session helt gratis, så om en vecka ska jag få ett alldeles personligt träningsschema och lite mer vägledning av en personlig tränare. Hjälp. Men jag är sjukt taggad. Jag har tränat hemma och cyklat runt en hel del den tiden jag bott här, men nu är det dags att lägga i en till växel och kötta på innan jag lämnar den här staden för att spendera sommaren i Stockholm. Känner typ såhär; WAAHAWAHAHA SÅ KUL!

Imorgon kommer det hit en farbror för att hjälpa mig att sätta upp en brandvarnare. Högt i tak är bra, men när man är kort kan det bli lite svårt att nå till saker, som typ taket. Efter det blir det ett besök till frisören, alltid lika spännande att gå dit. Det här blir sista gången innan sommaren. Efter det ska jag(om det är fint väder)åka iväg till universitetet där det är ett event och Urban Cone ska spela. Just nu är jag trött och känner att det kanske vore smartare att plugga imorgon.... Får helt enkelt se!

Nu ska jag titta lite på teve och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0