.

Jaha, tydligen hade inte mitt inlägg om den EXTREMA CYKELKRASCHEN(!!!!)kommit upp här. Nä,kanske för att det inte var så himla extremt. Jag promenerade hem från skolan, blev påkörd av en gubbe på cykel och fick ont i ryggen. Skumt och oklart, men det gick hur som helst bra. 

Nu börjar jag känna hur intensivt det verkligen är att plugga på högskolenivå. Det är helt fullt upp varje dag, antingen med föreläsningar eller basgrupper. Den tid som finns över går åt till att plugga eller ha möten med det ypperliga festeriet som jag nu är en del av. Två tentor är närmar sig med stormsteg och nervositeten börjar bubbla upp litegranna. Emellan allt pluggande så vill man ju hinna leva lite också. Idag fick jag äntligen ordning på ett träningskort, så nu är det bara köra. Kul att kunna köra gruppträningar och sånt igen! Det gymmet jag kommer träna på har dessutom en bubbelpool, lyx.

Imorgon blir det Harry Potter-sittning och resten av helgen tillägnas plugg. SÅ KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0