Tangerine.

Hellu!
Helgens köttskiva har gjort mig både förkyld och mobillös. Eller njae, inte helt, men min mobil fick bada i någons alkohol(OBS! Lämna aldrig mobilen på ett bord...eller synlig överhuvudtaget). Nu sprakar den och är allmänt weird, så idag ska jag skaffa en ny telefon. Det har jag tänkt göra ganska länge, förhoppningsvis går det att ordna den jag har nu på något sätt, det är faktiskt inget fel på den i övrigt.

Den här veckan är fylld med saker att göra, idag ska jag till frisören och fixa en ny telefon, imorgon blir det roadtrip till Linköping för att hälsa på och hämta hem min syster osv. Sorgen över att behöva köra iväg härifrån klockan åtta på morgonen imorgon. The horror. Vi får se hur jag ser ut efter dagens frisörbesök, det jag vet är att jag har en utväxt som är onajs men lite förändring är å andra sidan ganska kul.

Nu ska jag göra mig klar och cykla iväg till tunnelbanan i solen, sista solen för det här året kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0