Set it off.

Förra veckan gick som sagt sämst för mig träningsmässigt, men nu är det en ny vecka och nya planer.
Idag testade jag Body Step för första gången någonsin. Det var sjukt kul, svettigt och ganska svårt för en okoordinerad person som jag. En tjej och en kille som stod brevid mig hjälpte mig litegrann, kan nog bli ett nytt favoritpass. Jag försöker få in lite mer än bara styrka och kondition, body step är pulshöjande men även lite flexibilitets och balansträning på samma gång.

Imorgon blir det övningskörning och mer träning. Jag ska också spendera pengar på en tråkig men nödvändig bok. Eftersom att jag
verkligen verkligen vill komma in på min utbildning till våren så ska jag skriva högskoleprovet. Det känns sjukt läskigt, så för att förbereda mig mer ska jag köpa en plugga-till-högskolet-bok. Antar att jag kommer försöka varva den sociala begravning som kommer ske framtill oktober. Högskoleprovs-plugg och körkortsteori....
Wooop-di-doo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0