Lucky Ones.


Inatt drömde jag en mardröm om högskoleprovet. Det var verkligen hemskt! Jag drömde att jag bara hann göra ett av delproven, sen liksom, glömde jag bort att göra de andra. Jag vaknade och panikade över att jag antagligen inte skulle kunna börja plugga till våren och sen insåg jag att allt var en dröm. Wäääh. Måste plugga mer!
Igår var jag och tränade två pass, eftersom att jag ska operera mina tår på fredag vet jag inte när jag kommer vara redo att träna igen så jag ger allt den här veckan. Ett pass MRB och mitt nya favoritpass body step. Ja, mina ben har liiiiiite träningsvärk idag.

Min plan för idag är att plugga, städa, träna och sen gå på bio med Maja. Majas mammas kompis har fått fribiljetter till en film och jag blev medbjuden! Wihu! Andra bion på en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0