Heart of life.

Usch vad dålig jag är på att uppdatera här.

Den här veckan har varit dålig träningsmässigt för mig, men så blir det ibland. I veckan var jag och Jenny på en vegetarisk buffé vid Mariatorget, hur gott som helst! Jag har en vegetarisk kokbok här hemma som jag måste börja använda med. Sen dess har jag haft fullt upp, hängt med Raul, Maja, Olivia, Jenny, Mårten, varit hos frisören och fått bort mitt vita hår, kört på motorväg för första gången, blivit helt kär i Linköping(igen), insett att jag kommer gråta blod om jag inte kommer in och gett mig fan på att jag ska komma in. Den 27 oktober skriver jag högskoleprovet, så tills dess ska jag plugga, köra bil och ja, hålla tummarna? Eller något?
Den utökade mattedelen får mig inte direkt att hoppa och skutta av glädje, men med rätt mängd övning ska det gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0