Eldvittnet.

Nu har jag sökt såååå många jobb. Jag är trött på att bara gå runt här hemma. Så nu får vi se om jag får börja jobba på donken, bli servitris, personlig assistent eller brevbärare. Vem vet, finns mer än det att välja på dessutom.
Jag har haft en bra helg, träffat både kompisar och släkten. Det blev ingen operation för mig i fredags, ibland är vården verkligen sämst, men jag ska få en ny tid till en kirurg istället för en hudläkare, dit remissen hade gått.

Jag klättrar typ på väggarna här hemma. Dagarnas höjdpunkt är att gå och träna, resten fylls med försök till högskoleprovet plugg, jobbsökande och läsning av Keplers böcker(som förresten är awesome).
Wäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0