Rastlöshet.

Anledningen till att det inte blir något skrivet här är för att det inte händer så mycket för mig. Jag har legat på soffan och varit bedrövlig sen förra fredagen. Det är så sjukt tråkigt att inte kunna röra på sig, att vara förhindrad och isolerad. Än är det inte riktigt bra, men imorgon ska jag jobba på vårdcentralen, det borde gå bra.
På lördag är det högskoleprovs-dags. Det är väl egentligen det enda jag har kunnat göra den senaste veckan, plugga till provet. Det känns som en så stor grej med högskoleprovet, egentligen är det inte det, men resultatet kommer spela så stor roll för hur det blir med skolan i vår. Ingen stor grej men ändå världens största grej.
Wäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0