Operation One.

Så, nu ligger jag här i min säng med foten uppbullad på en massa kuddar och med ett stort bandage på stortån.
De smärtstillande tabletterna fungerar inte riktigt såsom jag vill så smärtan har genomsyrat den här kvällen.
Imorse var jag och opererade min tå, ÄNTLIGEN, tänkte jag först. Men efter att den första bedövningssprutan gått in började jag sakta men säkert känna att det hela var ganska olustigt. När bedövningen sen släppte blev det ännu olustigare. Ännu olustigare är det nu och jag har även insett att det här bara är första gången, en tå till ska opereras när stygnen är utplockade och den första tån läkt.

Jenny var hur snäll som helst och hämtade ut kryckor till mig på vårdcentralen, annars vet jag inte hur jag skulle klarat mig att ta mig omkring här hemma. Vi hann också spela När och Fjärran-spelet, äta middag med mamma och titta på X-factor.
Jag hoppas verkligen att jag kan somna snart och att allt kommer kännas bättre imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0