Million Voices.

Okej, nu är det dags för en liten uppdatering.
Jag har legat hemma sen den fredagen jag opererade min tå, men nu har det äntligen börjat bli bättre - det vill säga, jag kan gå igen. Så i måndags åkte jag iväg och jobbade på vårdcentralen tills på onsdagen då jag jobbade mitt första pass på ett helt nytt jobb! Inatt har jag jobbat mitt första nattpass, jag har en introduktion kvar innan jag kan få jobba själv. Det kommer nog bli hur bra som helst! Nästa vecka ska jag gå introduktion två på ett annat boende också. Så den här veckan har jag haft fullt upp.
Hela veckan har jag tänkt "vad skönt med en lugn helg, tur att jag inte har några planer"......sen kommit på att jag ska skriva högskoleprovet heeela lördagen. Det känns faktiskt helt okej, jag har pluggat massor och går det dåligt så är inte det hela världen. Jag tror det är värre om man stressar upp sig en massa i onödan, det är trots allt bara ett prov. MEN jag blir såklart sjukt glad om det går bra.
  Träningen har fått ligga på is sen operationen, jag vet inte när jag kommer vara tillräckligt bra i foten för att kunna träna igen, vilket suger. Men, det är bättre att vänta så att allt läker bra.

Idag ska jag förbereda lite matlåda inför imorgon, hänga tvätt, laga middag, plugga det sista och sen kommer Jenny hit också! Blir nog en bra och lugn fredag.
Mina nya skooooor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0