Ice.

 
Jag har gjort högskoleprovet. Vilken befrielse det är att inte ha det framför sig nåt mer. Jag har inte kollat upp hur det gick än, jag tänker nog vänta på det riktiga resultatet som kommer om några veckor. MEN, såklart ska jag ha något annat att plugga. Nu är det teoriboken som ska pluggas in, vägmärken som ska memoreras och motordelar som ska pekas ut. Jag ska ta körlektioner och sen är det bara att köra upp. Jag hoppas att det kommer gå bra!
Förutom teoriplugg är det jobb och träning som kommer fylla upp tiden. Nu när jag äntligen kan röra på mig igen är det dags att släpa sig iväg till gymmet igen. Eftersom att jag jobbar mycket kvällar och eftermiddagar så kommer mitt träningsschema se något annorlunda ut, men det ska nog ordna upp sig.

Igår promenerade jag runt med Joel i stan och fotade lite. I sommras fick jag en systemkamera, dock har jag haft så fullt upp att jag inte har tagit mig tiden att lära mig hur man bär sig åt för att ta skapliga bilder med den.
Joel kan en hel del om kameror så jag fick lite hjälp.
På kvällen var jag och Jenny och kollade på Hypnotisören, som enligt mig är baserad på en helt fantastisk bok. Filmen levde definitivt inte upp till mina förväntningar, den var inte bra, för olik boken som är fantastisk.
Men men. Nu ska jag röja lite i min garderob och sen ta det lugnt innan jag ska ut i kylan och iväg till jobbet.
Tjuhu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0