Bwäääääääh.

Åh... så kul att bli sjuk. Te, strepsils, antibiotika och senaste Kepler-boken. Tack för att ni finns.
Vi får se om jag känner mig tillräckligt frisk för att gå iväg och träna imorgonkväll, kan vara skönt att bryta av högskoleprovet-plugget med något annat än att göra mer te och äta soppa.

Jag är fullständigt livrädd inför högskoleprovet. För att det är annorlunda, för att resultatet har så stor betydelse och ja, min framtid hänger liksom på det där konstiga provet. Jag tror att det är det som är min största fiende, att man blir nervös, börjar tänka på att det är en så stor grej och så vidare, men det är omöjligt att inte tänka på det. Dessutom är det väl bättre att jag tänker på det nu än sen, när jag ska göra provet.

Nä. Nu måste jag sova. Bli frisk och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0