Broken Crown.

Vad är grejen med regnet? Snälla sluta regna innan jag ska bege mig mot jobbet. SNÄLLA.
Ja, jag ska alltså snart åka till mitt jobb. Innan det ska jag laga lunch och matlåda till imorgon. Vilken omvändning det har blivit, från att ha legat hemma och degat i två veckor till att jobba och ha saker att göra varje dag. Det känns faktiskt väldigt skönt att ha jobb att gå till, saker att fokusera på, människor som faktiskt förlitar sig på att man gör det som man ska. Rutiner helt enkelt. Rutiner gör så att tankarna inte blir för många och för jobbiga.

Innan jobbet ska jag(om jag hinner)kolla efter något att värma mitt huvud med, mössa, hårband, något!
Det är så sjukt kallt och varmare lär det inte bli i vinter, så jag måste lagra upp i tid.
Nu blir det korvstroganoffs-lagning! Tjuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0