Blä.

Okej, jag och Jenny har konstaterat att om det finns en liten risk att något ska gå fel eller att man ska göra illa sig så lyckas jag alltid med det. Eller lyckas, det händer alltid mig. Igår fick jag åka till närakuten för att jag hade så ont som jag aldrig haft i hela mitt liv förut. Där visade det sig att doktorn sytt för hårt vilket gjort att det ja, inte var så bra helt enkelt. Så då fick han plocka ut stygn. Liksom.........varför. Men ja, smärthantering kan man också spendera helgerna med. Jag har tur som har en mamma som hjälper mig med allt här hemma iallafall, med en krycka i varje hand är det liksom, lite svårt att bära saker, stå upp och typ. Allt egentligen.

Äe, jag kan inte ens fokusera på att skriva något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0