Vilodag.

Den här söndagen är verkligen en vilodag för mig. Igår var jag och tränade för första gången sen jag opererade min tå. Det gick bra och det var sjukt kul att äntligen få träna igen. IDAG däremot är det inte lika kul, jag har sån extrem träningsvärk att det till och med tar emot att skriva på tangentbordet. Imorgon börjar en vecka som är fylld med massor av jobb, så idag ska jag bara ligga här i soffan och ta det lugnt. I veckan ska jag också få hem mitt paket med kläääääääder som jag har beställt. För första gången har jag beställt ett par jeans på nätet och jag hoppas verkligen verkligen att de passar för de är sjukt snygga.

Nu ska jag fortsätta vråla ut svaren till "Vem vet mest" och korka upp min julmust.
GOD SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0