Sunday.

Jag har haft en bra helg! I fredags jobbade jag på vårdcentralen hela dagen, så efter det tog jag det bara lugnt hemma och somnade ganska tidigt. Igår tränade jag först på morgonen med världens bästa instruktör! Det är många instruktörer som är ganska stela och liksom bara, gör sin grej eller vad man ska säga, men den här killen skojar och sjunger och ja, FANTASTISKT helt enkelt. På kvällen var jag på Kajsas födelsedagsfirande och sen träffade jag upp Jenny och lite mälarhöjdsfolk på ett ställe på Söder. Första gången jag är på ett ställe med riktigt bra musik, ska- och reaggaemusik. Wuhu!

Idag har jag städat, åkt till en inställd träning och badat. Imorgon ska jag upp ganska tidigt för min andra körlektion. Jag är rädd! Förhoppningsvis går det bättre än förra gången. Bah.
Nya bilar är som rymdskepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0