Mountains.

Idag skulle vara min vilodag från träning, det enda jag egentligen hade planerat var att promenera med Sara, hund Kastor och Clara. Så vi  åkte iväg till Hellasgården, se lite natur och inte bara massa avgaser och höghus, mycket roligare för Kastor och oss. Vid Hellasgården finns en sjö med en massa berg runt så vi har klättrat/gått/halkat oss runt hela sjön upp och ner i bergen. När det började bli mörkt och vi inte riktigt visste var vi var mer än att vi var en ganska många meter upp på ett berg så kände jag att det blev en aning läskigt. Att jag började tänka på zombies gjorde inte situationen så mycket bättre. 
Hursomhelst, här är jag nu! Med livet i behåll och en extrem klättring senare. Livskvalité indeed. 
 Så här mycket har jag inte varit i naturen(eller klättrat för den delen)sen jag blev upplurad i ett bergsområde i Thailand för att kolla på droppstensgrottor. Det om något var nära döden upplevelse. Sylvassa bergsbitar som bara väntar på att ha sönder en vettskrämd turists tygsko. 

Imorgon ska jag jobba hela dagen lång på vårdcentralen, nu blir det te och Criminal Minds! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0