Höstlov.

Idag har jag varit på bio med min kusin och mitt kusinbarn. Vi åt på McDonalds och kollade på Hotell Transylvanien. När jag var yngre så brukade min kusin och min moster framförallt ta med mig på bio och sånt på höstlovet, det var kul och mysigt så jag tänkte att jag kan hitta på något liknande med mina små släktingar.
Lite ovant för mig att gå runt med två barn, jag själv har varken småsyskon eller någon större erfarenhet av barn mer än bebisar typ. MEN, det gick bra!

I helgen har jag inget jobb inbokat och inte imorgon heller, så då ska jag fixa här hemma.
Jag blev tipsad om världens mest fantastiska onlineshop med billiga kläder och fina kläder.
Så ikväll ska jag göra en beställning där, kul när man kan köpa kläder till sjukt billiga priser. I helgen har jag bokat in några träningspass, får hoppas att den lilla tån är redo för att träna igen, det finns en gräns på hur länge man kan vara utan träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0