Hard Work.

Mitt liv den här helgen har varit .......ledsamt. Jag jobbade natt torsdag till fredag, dag på lördagen och igår jobbade jag från nio på morgonen till nio på morgonen idag. Nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen.
I lördags var jag hemma hos Petronella som har flyttat hem till Sverige igen, hon hade gjort jättegod middag till oss! Nomnom.

Jag mötte upp mamma i Liljeholmen påväg hem från jobbet imorse. Vi lämnade massa kläder som inte används på Stadsmissionen, köpte ett paraply och sockor. NÖDVÄNDIGT OCH KUL! Eller nåt. Imorgon ska jag jobba natt igen och ha en körlektion på förmiddagen. Hela den här veckan är full med jobb, i helgen är jag iallafall ledig. Det ska bli sköööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0