Förändringar.

Okej, nu har jag jobbat på mina nya jobb ett tag och jag har insett att natt- och helgjobb inte bara är kul.
Osoft att inte få sova i sin egen säng, ha alla sina grejer och inte kunna ta det lugnt på morgonen. Det är skönt att man har hela dagen på sig att göra saker när man väl slutar iförsig, men ja, jag vet inte. 
 I onsdags kunde man se vad man fått exakt på högskoleprovet och det har jag gjort. Jag är sjukt nöjd! Om det ser ut som det gjort de senaste åren statistiskt så kommer jag komma in till vårterminen nu. Spännande och kul men också sjuuuuuukt läskigt. Snart kommer dessutom det första antagningsbeskedet....Jag blir helt knäpp när jag tänker på vad det innebär att komma in för min del, flytta hemifrån, flytta till en annan stad, börja plugga.......... BAAAAAH! Nä, nu måste jag ta en nap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0