Wicked Way.

Söndag. Jag ligger i min säng och kollar på någon av Kardashian familjens serier. Hur många finns det inte liksom? Känns som hur många som helst. Igår var jag och Maja på Niclas konstutställning i Jakobsberg.
Det fanns helt otroligt mycket fina saker där, väldigt inspirerande att se vad alla hade gjort under bara två terminer. Så efter att vi hade kollat runt där någon timme åkte vi tillbaka in mot stan och sprang till systemet för att köpa lite öl. Resten av kvällen spenderades hemma hos Maja med Nora och Erika, städande, mat, öl, spel och sist en sväng förbi Hellströms. Det är alltid så sjukt mycket folk där, eller ja, jag har varit där fyra gånger, men ändå. Alltid träffar man någon som man känner där iallafall, vilket oftast är kul.

Idag har jag som sagt bokat min Hultsfreds-biljett ÄNTLIGEN. Jag är jättetaggad! Det är lite mer en än månad kvar bara, jag hoppas verkligen det blir kul. Snart ska jag försöka hitta på något att göra till lunch och sen gå och träna. Det är så skönt med såna här lugna dagar när man faktiskt är tillfreds med att bara ta det lugnt. Ingen stress över plugg, jobb eller något alls. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0