That's What's Up.

Idag har jag sluppit spy men istället har jag haft kramp i luftvägarna. Tänk er att det är ett tryck på lungorna och varje gång som man försöker ta ett djupt andetag så känns det som om man får kramp i lungorna. USCH.
Är det inte bättre imorgon så måste jag gå till doktorn och kolla att jag inte har fått lunginflammation, det skulle ju verkligen suga. Har dessutom ett jätteroligt träningspass inbokat imorgon, så jag får se hur det känns när klockan ringer imorgon.

Jag åkte iallafall med mamma till Kungens Kurva där vi handlade lite. Det blev en sväng in på H&M där jag hittade mina nya solglasögon, ett linne och en fin sommarklänning. På Stadium hittade vi äntligen ett par gummistövlar till mig, har letat efter det jättelänge men inga har passat, känns som något nödvändigt när man ska iväg på festival.

Nu ska jag titta lite på Big Brother och sen sova. Håller verkligen tummarna för att jag ska må bättre imorgon. Vill INTE bli långtidssjuk, inte nuuuuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0