Niceville.

Det blev ingen träning. Ser inte så ljust ut för det än så länge. Fan! Blir extremt rastlös av att vara begränsad. Det bara MÅSTE bli bättre snart. Men men. Jag lyckades iallafall ta mig iväg till frisören, är alltid lika nöjd när jag går därifrån! Fantastisk frisör som vet precis vad jag vill göra med håret utan att jag ens behöver säga det iprincip.

På onsdag morgon ska jag göra prov i medicinsk grundkurs, det skulle ha varit i fredags men jag hade helt missat det. Så extremt klantigt! Tur att det går att lösa ändå. Imorgon blir det alltså hårdpluggande hela dagen.
Provet är såklart på det som vi började läsa. Wäh.

Nä, nu ska jag ta min medicin och gå och läsa lite. Jag har börjat läsa en jättebra bok!
Niceville heter den, på engelska heter den dock The Help! Den gjordes som film förra året och fick flera Oscarsnomineringar, helt förståeligt om filmen är i närheten av vad boken är. Läs läs läs!

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Åh den filmen är SÅ bra! Kanske skulle ta och läsa boken då...

2012-05-29 @ 09:04:22
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0