Mellow.

Det blir inte så mycket uppdateringar här, mest för att jag gör samma saker varje dag. Tränar, jobbar och läser om olika sjukdomar. Jag håller på att reda ut hur det blir med mina nya betyg som måste skickas in snabbt efter att kurserna är slut, sista kompletteringsdag till högskolan är 21 juni. Skulle vara lagom ovärt att missa det nu när jag kämpar halvt ihjäl mig med den här medicinska grundkursen, som btw är väldigt intressant.
Vem hade kunnat tro att slem, cancer och tarmar var så intressant att läsa om? Det är faktiskt det - hur weird det än låter. Börjar förstå mer och mer på jobbet också, gällande alla medicinska termer och så vidare.

Snart har jag bara en vecka av jobb kvar innan mitt "lov". Det ska bli så skönt att vara lite ledig, jag hoppas det fina vädret kommer lagom till dess, inget regn tack!
Nu ska jag fortsätta läsa om bronkit, kärlkramp och vem vet vad mer som kan komma. Wihu!


Förresten, nya bandsläpp idag till Hultsfred. Både Nause och The Soundtrack of Our Lives kommer. TJOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0