Medicine.

Imorse gick jag upp vid åtta eftersom att jag skulle ha betygssamtal med min naturkunskapslärare. Eftersom att jag läser på distans så är betygssamtalet väldigt viktigt för att intyga att det verkligen är jag som har gjort uppgifterna och så vidare, så det blev typ en halvtimmes utfrågningar och så. Jag var på ett core-pass också, det gick inte alls så bra, för det första så var det inte alls peppande utan väldigt lugnt. För det andra så märker jag hur dålig min rygg har blivit igen, har ju problem med ländryggen sen jag skadade den för några år sen. Så jag måste måste måste verkligen fortsätta med övningar från sjukgymnastiken om jag inte vill se ut som en ostkrok.

Kvällen har gått åt till att skriva en uppsats i medicinsk grundkurs. Jag var lite skeptisk till hur intresserad jag verkligen skulle vara när kursen väl drog igång, men det är faktiskt jättekul, även om det handlar om bakterier, tarmar, virus och blod. Skrev klart uppsatsen på bara några timmar och kom ihåg allt ifrån när jag läste tidigare idag. Tjoho!

Imorgon är det fredag, då ska jag upp tidigt och åka iväg och jobba. Det blir en del jobb framöver för mig, men efter det så ska jag vara ledig tills efter midsommar. Nu ska jag sova, halv sex ska jag upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0