Let it fall.

Valborgskvällen igår var riktigt bra. Bra folk, Ring of Fire och massa massa kul!
Idag har hela dagen spenderats på Max awesome terass i Hammarby Sjöstad med honom och Josefine.
Min hud har typ samma färg som en kokt kräfta nu och det känns faktiskt JÄTTEBRA! Har skrivit det förut men jag gör det igen - ÄNTLIGEN värme, sol och blå himmel. Sommareuforin börjar definitivt komma nu.

Jag ska inte jobba förräns på fredag, så imorgon blir det träning, plugg och förhoppningsvis är det lika fint väder då så jag kan sola lite. Nu ska jag äta kycklinggryta med mamma och bara ta det lugnt resten av kvällen.
Lite läsning om mikroorganismer, virus och smittoskydd blir det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0