Ledig Dag.

Det är helt otroligt hur mycket jag har sovit de senaste nätterna, cirka tjugotre timmar sammanlagt. Vad är det som händer? Förhoppningsvis kommer jag inte bli trött under dagen eftersom att jag har massor att göra.
Jag ska snart åka iväg till gymmet som faktiskt har öppet en stund idag, tjoho! Sen ska jag plugga. Det känns jätteskönt att alla kurser är slut snart. Hela grejen med att jag ska börja på högskola börjar bli verklig, fast det känns fortfarande väldigt långt bort att flytta till en annan stad och allt det där, trots att det nog kommer bli så. 

Nä, för mycket tankar. Allt det där kan jag tänka på när jag är klar med kurserna. Nu blir det gymmet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0