Junk of the Heart.

Bluä, min kropp är så tröööött. I huvudet är det inte mycket bättre. Att jobba nio och en halv timme om dagen sätter sina spår. Jag har iallafall än så länge både träningen och pluggandet uppstyrt.
Jag fick hem mina paket idag, tjoho! Så nu har jag precis druckit en proteinshake och är hur mätt som helst. Uääh. Klänningen som jag beställde från Nelly satt jättebra, nu är det bara att invänta en skaplig SOLBRÄNNA.

Ja, så vad mer händer?
Imorgon blir det jobb, träning och plugg. På onsdag ska jag inte jobba så då blir det stenhårt pluggande hela daaaaaagen. Har nämligen två prov på fredag och en stor uppsats som ska in nästa vecka.
Goodbye social life, see you in three weeks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0