Beautiful People.

Imorse när jag gick upp kände jag att jag hade sjukt ont över revben. Fattade först ingenting men sen insåg jag att det var träningsvärk från gårdagens multi träningspass. Det var verkligen sjukt kul! Helt nya övningar där man får röra på sig lite mera, jag brukar gå på body pump men det här är nog en ny favorit. Tjoho!
Trots träningsvärken så klarade jag av att jobba. Det är verkligen hur skönt som helst att det har regnat.
För mig som är pollenallergiker så kan regn ibland vara det bästa som finns, antar att det spolar bort en del eller något. Hur som helst blir det bättre och det tackar jag för.

Nu ska jag snart sova, upp tidigt imorgon för att jobba men sen är det äntligen helg. Förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera min träningsgarderob lite i helgen, men först ska det göras prov, två stycken imorgon, sen är jag fri.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0