Bad day.

Usch vilken hemsk dag det har varit. Sov över hemma hos Jenny och Nicklas igår, vaknade upp och mådde bra, men efter ett tag började jag må jätteilla. Har sprungit fram och tillbaka till toaletten och spytt heeeeeela dagen, har inte ens kunnat dricka vatten förräns senare mot kvällen. Uäääh. Nu känns det iallafall lite bättre även om jag har feberfrossa, ont i huvudet och fortfarande illamående-känslor.
Jag hoppas att det är bättre imorgon, man blir ju ett vrak när man inte kan äta eller dricka något, helt skakig! Har bara legat i soffan hela dagen. Mamma fick till och med komma och hämta mig eftersom jag inte kunde åka tunnelbana hem.

Jaja, imorgon är det förhoppningsvis bättre. Nu ska jag sova, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0