Vårväder.

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på när det gäller städandet i mitt rum. Det är helt sjukt vad mycket grejer jag har som jag glömt att jag har. Lådor fulla med små porslinsdjur och småsaker, men det måste göras. Det är i princip det jag har hållit på med hela veckan och det är låååångt ifrån klart.
I onsdags var jag med min faster på Sturebadet hela dagen, det var verkligen helt underbart! Vi gick på yoga, åt jättegod mat, badade och bastade. Det var verkligen en jättebra 20-års present!

Idag är jag lite bakis och snorig så jag ska bara vara hemma och ta det lugnt, förhoppningsvis lyckas jag fortsätta med det oändliga städandet av rummet, bläää. Förresten, det har typ blivit vår. Det känns otroligt skönt att man äntligen kan strunta i dunjackan och ta på sig converse istället för kängor. Wihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0