CSN & Planering.

Jag har suttit och läst lite om hur min individuella studieplan ser ut. Det känns faktiskt väldigt skönt att det är en ganska strikt planering, framförallt så står det exakt vad man ska göra per dag och per vecka. Eftersom att jag ska läsa på distans och inte är sådär jättepluggsugen egentligen så känns det väldigt skönt. Nu är det bara att följa planen, jag hoppas verkligen att jag klarar det! För det är skönare att spendera en timme om dagen än en hel dag i veckan ändå. Man kan såklart göra klart allting på en dag och skicka in det om man vill, men det beror på hur stor veckouppgiften är.

Imorgon ska jag till gymmet, springa lite och gå på Body Pump. Planen är också att försöka få tag i CSN, vilket känns som mission impossible. Hoppas på att jag får någonslags studiebidrag eftersom att kurslitteraturen inte är så särskilt billig. 
 
Nu ska jag se klart på Big Brother och sova. Är det bara jag som tycker att Rodneys hår har en extrem likhet med ett penntroll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0