Toys/Joys.

Jag orkade ta mig iväg till Sannas födelsedagsfest även fast jag kände att det skulle varit ganska skönt att bara ligga i sängen och ta det lugnt hela kvällen. Eftersom att pluggandet börjar på måndag så får man ju passa på när det fortfarande tillåts. Det var väldigt kul att träffa alla trevliga människor, men den djävulska allergin ville såklart inte samarbeta med mig så jag kom hem ganska tidigt. Många glada St Patricks day-firare såg jag påvägen hem också.

Imorgon är planen att gå på body pump, men just nu känns det ganska så skeptiskt. Damn you allergy! Så elakt att jag ska bli förkyld på samma gång också. Annars får jag väl stanna hemma och fortsätta städa mitt rum, som förövrigt faktiskt börjar bli ordning på. Det är helt sjukt hur mycket småprylar jag har sparat på, små leksaksgubbar till exempel. Jag har jättesvårt att bara slänga iväg dem, de var jättekära leksaker till mig när jag var mindre. Men det kanske finns något annat barn någon annanstans i världen som kan  ha nytta av dem istället. Nu ska jag sluta svamla och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0