The Jeans Problem.

Något av det värsta jag vet är att köpa jeans. Jag gör det så sällan så jag vet aldrig vad för storlek jag ska ha, jeansen är alltid för långa eller så är det jag som är för kort, man måste ta av sig skorna. Ja, dagens i-landsproblem. MEN. Nu måste jag köpa ett par nya, dragkedjan i mina svarta jeans bestämde sig nämligen för att gå sönder. När det hände tänkte jag "Jaja, jag har ju fler jeans. Såklart jag har det!" men såklart så har jag inte det. Så nu är jag helt och hållet jeans-lös och i behov av jeans....

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Trust me I know the feeling! Dessutom had jag typ världens största arsle så inga jeans passar! MEN har du testat jeansleggingsarna som finns på Carlings? Dr. Denim? Dom har dragkedja och fickor och allt så det ser ut exakt som vanliga jeans fast dom är astighta och jättemycket stretch så alla passar i dom! Det är dom enda jag använder, alltid! Kostar dessutom bara 400:- TIPS. Testa dom!



Haha värsta romanen typ, but still. Bästa tipsen jag någonsin gett!

2012-03-28 @ 22:39:32
URL: http://mycecilia.blogg.se/
Postat av: My Cecilia

Sv: Haha ja men testa dom, tror verkligen att du kommer älska dom!

Hmm jag ska nog minsann komma på några spännande frågor haha!

2012-03-28 @ 22:59:16
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0