Sunny Road.

-När man är sjuk så har man ganska tråkigt. Det händer inte så mycket när man är sjuk.
Alexandra Lyssarides 2(0)år.

Ja, det är väl typ den nivån det är på vad som händer i mitt liv just nu. Jag håller även på att skriva ner viktig fakta som jag kan behöva inför kommande uppgifter inom Etik och Livsfrågor. Nörd och sjuk.
Det är faktiskt väldigt konstigt att jag helt plötsligt har upggifter som ska lämnas in, sidor i böcker att läsa och betyg att tänka på igen. Än så länge går det bra med det hela, orkar inte med Brännkyrka-flashbacks av ångest över allt som skulle göras, sen har jag ju inga retarderade lärare att handskas med och heller ingen rubbad skolledning, så det känns iallafall soft.
Ska dock inte jinxa det hela. Även om jag bara har telefon- och mailkontakt med mina lärare betyder det inte att allt är frid och fröjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0