S:t Patricks day

Igår var jag hemma hos Jenny och Nicklas, de har köpt en ny soffa som vi monterade ihop. Det var verkligen inte det lättaste att följa den instruktionen, men tillslut blev allting rätt och soffan är väldigt fin.
När jag kom hem städade jag min garderob och tittade på Big Brother. Jag har faktiskt inte någon aning om vem som kommer åka ut på söndag, blir spännande att se.

Ikväll är det mening att jag ska på en födelsedagsfest, men just nu mår jag inte alls bra. Allt pollen blandat med en elak förkylning gör inte mig glaaaaaaaaad. Men men, får se om jag blir mer taggad senare.
Förresten så skypade jag med Petronella imorse! Hon bor i Dublin nu och idag är det S:t Patrick's day, det betyder att det är fest hela dagen på Irland. Förhoppningsvis kommer jag kunna åka och hälsa på henne innan sommaren, det skulle vara jättekul!

Nä, nu ska jag kurera mig med te, täcke och The Sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0