Somebody that I used to know.

Alltså! Jag blir så irriterad på mig själv, jag ogillar verkligen utseendet på min blogg. Eller nja, det är bara vitt, text och en bild på mig, så jag ogillar snarare bristen på utseende. Men, jag förstår verkligen inte hur man gör. Jag har prövat på att ändra om med design och sånt en gång och då förlorade jag min bakgrund(som förövrigt var en massa söta djur!!!!). Jaja, end of rage.

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Följde med mamma och handlade i centrum. Alla hyror på lokalerna i centrum har tydligen chockhöjts så det är massa affärer/matställen som måste stänga. Så jag gick verkligen loss på all rea i Fruängens Centrum wooooooooo! Två nagellack blev det. Hehe. Hämtade också ut min PERSONLIGA allmanacka. Jag är väldigt nöjd med den, om någon vill se hur den ser ut är det bara att säga till!
Det som stör mig är att jag fick en avi där det stod "Ditt paket är för stort för att delas ut" och så är paketet inte större än ett vanligt brev. Lata postmän!

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Gå in på designadinblogg.se! Där finns typ allt. Och gör en ny blogg under samma domän som den du har nu för då kan du typ testa dina designs innan du gör dom på den här bloggen om det skulle bli fucked up :)

2012-03-06 @ 20:27:58
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0