Slow Saturday.

Igår blev det ingen kort introduktion som jag hade trott, det blev en hel dags jobb. Det gick bra och var väldigt kul att få träffa de som jobbar på vårdcentralen. Jag lärde mig lite nya grejer som jag kommer ha nytta av, det är lite mer administrativt arbete som man gör när det inte finns något annat att göra så det känns jättekul. Blev en del dötid när jag jobbade i julas, så det är bra att det finns något vettigt att sysselsätta sig med.
På måndag ska jag tillbaka och lära mig det sista jag behöver veta.

Idag har jag varit på teater med Joels familj. Vi såg Nils Holgersson på Musikmuseet. Det var bara fem skådespelare varav två mestdels agerade musiker. Hela föreställningen var i ett stort tält, så hela grejen var väldigt annorlunda och bra!

Ikväll är min plan att ta det lugnt, jag ska nog kolla på vem som vinner Melodifestivalen och äta god mat. Tjoho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0