Science Schmience.

Hjälp. Jag har hittils spenderat hela dagen med att plugga och göra ett experiment här hemma. Eftersom att jag läser naturkunskap så ingår det att man kan laborera och skriva labbrapport. Jag trodde kanske att jag skulle få titta på några löv, eller ja, jag vet inte, men jag trodde inte att jag skulle behöva göra ett experiment gällande vatten och försurningsprocesser som tar tre timmar! Nu är det iallafall gjort. Kvällen kommer jag spendera med mer plugg. BLÄ!
Jag är glad att vädret är otrevligt, då känner jag mig iallafall inte lockad till att gå ut.
Förhoppningsvis lyckas jag bli klar med allt imorgon, då kanske jag kan göra något kul imorgon(very unlikely).

Hur går det med era frågor till frågestunden förresten? VA? :D
Låt mig inte sitta här som en n00b utan frågor mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0