Rock the House.

Gah, jag blir galen. Jag försöker att boka in träning för nästa vecka, men det är helt sjukt vad alla platser tar slut snabbt. Till nästa lördag är det redan fullbokat på det jag vill gå på. Men men, det brukar oftast vara en del som avbokar i veckan eller samma dag så jag får helt enkelt hålla koll.

Idag ser det alltså ganska mörkt ut för träning, det kanske är lika bra eftersom att jag är påväg att bli förkyld. Vill verkligen inte bli ordentligt sjuk. Mamma hade influensan hela förra veckan men jag lyckades inte bli smittad, yay! Det skulle vara så tråkig att efter det bli smittad av någon random klåpare som inte kan hålla för munnen när den hostar och nyser på tunnelbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0