Introduction.

Idag ska jag iväg och jobba. Eller ja, jag ska på introduktion på en annan vårdcentral som jag ska jobba på.
Nu kan jag ju själva systemet så jag ska mest kolla var de har sina grejer och så. Det är ganska så mycket större på den vårdcentralen så jag hoppas det inte blir för mycket.

Den stora frågan är egentligen vad man ska ha på sig. Vinterjacka? Vårjacka? Kängor? Converse? Är det kallt eller varmt ute? Ogillar verkligen det här förvirrande vädret, iförsig bordeman ha vant sig vid det svenska vädret nu, meeeeeeeen men. Nä, nu får det vara nog med svammel.


Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Sv: Hoppsan! Nu funkar det :)

2012-03-09 @ 09:22:18
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0