In my mind.

Idag är jag helt slut efter träningen igår och i söndags, så jag ska bara lata mig och invänta ett brev från KomVux. Kommer det inte idag är de ju mer retarded än vad man tidigare trott. Mina kurser börjar alltså den 19e mars, det vill säga om mindre än en vecka men jag har inte fått något antagningsbesked än. Raget som pågår....
Om jag inte kommer in på alla kurser vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det är egentligen väldigt konstigt att man får beskedet mindre än en vecka innan då man måste förbereda sig med kurslitteratur och så vidare. Jag vill liksom inte lägga ut en massa pengar på något jag inte vet om jag ens kommer ha nytta utav. Well well.

På facebook pågår förresten en stor diskussion om armhålsbehåring, på kvinnor. Förra veckan var det Kony,
nu är det armhålor. Vem bryr sig egentligen? Jag förstår inte hur det ens kan bli ett attraktivt diskussionämne.
För mig är det självklart. Ens egen kropp ens egna val. Sen får folk tycka vad det vill. Frågor på det? Nej.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0