Hårförändringar. IGEN.

Känner att jag inte har så mycket att skriva här just nu. Jag har ganska fullt upp med träning och pluggande. Kanske vill ni höra något mer om det?

Imorgon ska jag iallafall till neurologen, hoppas verkligen att hon inte är lika konstig som hon var vid mitt första besök. Eftersom att jag ibland, eller ja, ganska ofta får väldigt ont i huvudet så håller vi på att utreda det nu. Vid mitt första besök var doktorn väldigt stressig och ställde massor med frågor som jag knappt fick svara på. Så jag hoppas verkligen att det är bättre med det imorgon. Efter neurolog-besöket ska jag spendera några timmar hos frisören. Just nu har jag ingen aning alls om vad som kommer hända med mitt hår, men antagligen kommer det att bli ljusare. Hmmmm.....Lägger kanske upp en bild på hur det ser ut sen om folk vill se!

Nu ska jag kolla på Sveriges Mästerkock Finalen även om jag är väldigt besviken på att Ubbe, som jag hejade på, inte är med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0