Earth Hour.

Efter typ 15 timmars skrivande är jag nu klar med mina uppgifter. Yay! Nu måste jag bara läsa på inför ett delprov som jag ska göra senast imorgon. Det är en sak att få ett papper framför sig i skolan som man ska göra klart på en viss tid, nu ska jag göra provet på internet under en tidsbegränsning! Vilket ja, egentligen är precis samma sak, men det känns mycket läskigare.

Hur tråkigt är det inte att det snöar förresten? Det är iförsig såhär i princip varje år, men nu är det iallafall fortfarande plusgrader, så snön ligger inte ens kvar på marken. Ikväll är det förresten "Earth Hour". Tycker hela den grejen är lite halvfjantig "Ja vi stänger all el under en timme en gång om året" ja för DET kommer ju verkligen göra världen till en så mycket bättre plats. Iförsig är det väl bra att folk engagerar sig, även om det är något litet. Efter allt plugg känner jag mest att jag inte vill fundera något mer, då kommer nog min hjärna snart abdikera. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0