Blonde.

Jag kan meddela att neruologen var lika knasig som förra gången! Jag kommer dit, besöket tar fyra minuter och kostar 350 kronor....(!!!!). Blir otroligt frustrerad men jag fick iallafall tabletter och en spray utskriven. Får se om det hjälper. Eftersom att jag var klar fyra minuter över elva hade jag alltså drygt två timmar att slå ihjäl innan det var dags att slå sig ner i frisörstolen. Så jag strosade runt på Götgatan, eller ja, inne på Monki på Götgatan. Fanns en väldans massa fina saker, men jag köpte bara en trekvartsärmad spets tröja. Väldigt fin.

Jeans orkade jag faktiskt inte sätta igång att prova(något som jag ångrar nu, hade jag gjort det hade det ju varit avklarat)så jag åkte till Liljeholmen och åt lunch. Jag tror aldrig jag har suttit på ett café och ätit själv, det var jättekonstigt. Om jag är själv köper jag alltid med mig, men nu satt jag där som världens största forever alone och åt en väldigt god kycklingsallad. Självklart fanns det inget litet bord ledigt så jag satt vid ett fyramannabord och fick en del sura blickar. HEHE.

Nu är jag iallafall inte rödhårig längre. Har några enstaka halvrosa slingor kvar, men de försvinner efter några tvättar. Känns väldigt skönt att ha en så bra frisör som jag har. Jag är aldrig orolig för att vara missnöjd när jag går därifrån vilket jag trodde var helt och hållet omöjligt för typ lite mer än ett år sen då jag hade världens frisörskräck. Nu vet jag att hon klipper så mycket som det behövs och att det kommer bli bra. Yay!

Nu ska jag kolla på en av mina favoritserier, Criminal Minds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0