Be the change you want to see in the world.

Jag känner mig ofta frustrerad, ganska liten och obetydlig när det kommer till alla stora saker som händer i världen. Exempelvis regimen i Syrien, att oskyldiga människors liv tar slut medan jag sitter här vid min dator. Vad kan egentligen jag göra? Vad kan någon göra?
Det här klippet kom upp på facebook och jag brukar oftast inte titta på klipp så ofta alls, men eftersom att så många delade just det här så gav jag det en chans.
Klippet är tjugonio minuter och jag tycker att det är tjugonio minuter som alla borde ta sig tiden att se.
Det handlar för mig inte bara om just det här, utan om allt. Allt det som vi vill förändra går att förändra och här är beviset på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0