Balkonghäng i solen.

Vilken fin och solig dag det har varit idag! Helt sjukt hur kallt det blev så fort solen gått ner dock, något jag såklart inte tänkte på när jag gick ut i min tunna jacka, sjal och converse. Den där förkylningen jag berättade om förut ser det ganska ljust ut för. Jag och Joel var iallafall hemma hos Jenny och Nicklas. Vi satt på deras soliga balkong och åt nybakta bullar som min mamma gjort. Det känns väldigt skönt att se solen igen och jag hoppas VÄLDIGT mycket på att det ska bli vår och att vi slipper några överrasknings-snökaos historier.

Imorgon har jag inga storslagna planer. Städa städa i rummet och eventuellt leta reda på en hårmunk på stan. Mitt hår ser inte så tjusigt ut längre, rött var kul men färgen lossnar väldigt snabbt, så nu blir det mest uppsatt hår för min del. Ibland är det inte så lätt att få till en snygg ballerinaknut(särskillt inte med olikfärgat hår)så då kan en hårmunk vara bra att ha. Mitt hår blev inte alls slitet av att bli rött, så det känns skönt att jag inte behöver vänta så länge tills nästa frisörbesök. Då blir det definitivt blondt hår igen.


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: hasselnöt :)

2012-03-05 @ 14:24:33
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0